Specjalista ds. Obsługi Klienta
Śrem, wielkopolskie
Katowice, śląskie, Polska
‎21 godz. temu

Korzyści : Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Odlewni Żeliwa Śrem ,Inwestycje w rozwój pracowników udział w programach rozwojowych (GROW PGO) dofinansowanie do szkoleń, certyfikatów, studiów podyplomowych,Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (wyjazdy wakacyjne, bezpłatne stypendia zagraniczne itp.

Zadania : Sporządzanie ofert i zamówień według wytycznych,Monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,Bieżąca obsługa zamówień powierzonych Klientów,Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,Koordynowanie oraz organizacja spotkań z Klientami,Ścisła współpraca z Działami Handlowymi w Grupie Kapitałowej.

Wymagania : Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne), Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (min.

poziom C1), Dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office), Orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb, Komunikatywność i asertywność.

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku