Dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy obecnie utalentowanych osób ze znajomością języków obcych, gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim - procesowanie zamówień
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Toruń
Pracodawca oferuje :
Możliwość długoletniej współpracy z firmą
Umowę o pracę
Praca w dynamicznym i miłym zespole
Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansowania w strukturach firmy
Możliwość doszkalania i zdobywania wiedzy branżowej
Pełny pakiet szkoleniowy (szkolenia stanowiskowe oraz językowe)
Szkolenia i kursy uzupełniające (możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń)
Sprzęt służbowy potrzebny do wykonywania codziennych obowiązków
Pracę w trybie home office, lub w trybie stacjonarnym / zdalnym lub hybrydowym
Benefity np. multisport i prywatna opieka medyczna, dodatkowo możliwość otrzymania dofinansowania an szkolenia, premie okresowe oraz platforma my benefit.
Wymagania :
dobra znajomość języka angielskiego Minimum b1
dobra znajomość francuskiego Minimum b2
wymagana jest znajomość obu języków
dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie zawodowe, będzie stanowiło dodatkowy atut
Znajomość systemów specjalistycznych Salesforce / SAP
Dobra znajomość programów MS Excel i Word
Kluczowe obowiązki :
Przetwarzanie zmian, arkuszy cenowych oraz przygotowywanie wycen itp.
Tworzenie programów szkoleniowych oraz pozostałych dokumentów
Tworzenie instrukcji pracy
Wspieranie zespołu w pozostałych zadaniach
Obsługa komunikatorów chat, telefon, mail, teams
Proponowanie usprawnień
Współpraca z pozostałymi osobami w firmie / dziale
Aplikuj