inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotoryi
Złotoryja, PL
12 min. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7 : 15-15 : 15,

  • praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie (kontakt ze zwierzętami)- obszar powiatu złotoryjskiego,
  • wyjazdy służbowe,
  • reprezentacja urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • praca w terenie- wyjazdy samochodem służbowym,
  • budynek parterowy.
  • ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności związanych z profilaktyką i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
  • kontrolowanie nadzorowanych podmiotów
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie spraw oraz obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości
  • analiza sytuacji epizootycznej na terenie powiatu złotoryjskiego
  • prowadzenie sprawozdawczości okresowej
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : wyższe weterynaryjne
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kategorii B-praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie : wyższe Specjalizacja z zakresu epizootiologii i administracji weterynaryjnej
  • staż pracy : co najmniej 3 miesiące Praca w Inspekcji Weterynaryjnej
  • dyspozycyjność, komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
  • umiejętność stosowania prawa weterynaryjnego i jego interpretacji
  • znajomość jednego z języków UE (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański) na poziomie komunikatywnym
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczeni-potwierdzenie posiadania prawa jazdy kat.B
  • oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 25.01.2020
  • Decyduje data : stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Inspekcja Weterynaryjna

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii

    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12

    59-500 Złotoryja

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego : Inspekcja WeterynaryjnaPowiatowy Inspektorat Weterynariiul. Kard. St. Wyszyńskiego 1259-500 Złotoryjatel. 76 87 83 315
  • Kontakt do inspektora ochrony danych : abi vp.pl
  • Cel przetwarzania danych :
  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych : Inspekcja WeterynaryjnaPowiatowy Inspektorat Weterynariiul. Kard. St. Wyszyńskiego 1259-500 Złotoryja
  • Okres przechowywania danych :
  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia : prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych :
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.

    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych :
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane( decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (e-mail, telefon).

    Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie i listownie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku