Stanowisko ds. obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym
ZUS
Rybniku
3 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • minimum 1 rok doświadczenia w obszarze obsługi dokumentacji
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja)
  • minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacji
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość przepisów Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość zasad postępowania z dokumentacją zgromadzoną w archiwum zakładowym
  • znajomość zasad przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
  • wymagana umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
  • umiejętność współpracy
  • komunikatywność
  • rzetelność, terminowość
  • samodzielność
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym.

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku