Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu
SUPER-PHARM Poland
Warszawa
5 d. temu

SUPER-PHARM

Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu

Miejsce pracy : Warszawa

Opis stanowiska

  • budowanie spójnej tożsamości i popularności firmy w kanałach Social Media,
  • tworzenie, rozwój i koordynowanie kreacji contentu na kanały Social Media Super-Pharm,
  • budowanie społeczności i relacji ze społecznością digitalowego ekosystemu Super-Pharm - angażowanie użytkowników poprzez tworzenie angażujących treści oraz rozwiązywanie problemów poszczególnych grup docelowych,
  • planowanie, koordynowanie i realizacja działań z blogerami, vlogerami, influencerami, w tym wyszukiwanie nowych partnerów, negocjacje warunków i ustalanie zasad współpracy przy kampaniach,
  • monitorowanie zasięgu i interaktywności postów oraz zaangażowania społeczności,
  • koordynowanie kampanii reklamowych w kanałach Social Media,
  • przygotowywanie contentu reklamowego dostosowanego do poszczególnych kanałów SM (copywriting, video, wywiady) oraz moderowanie treści,
  • monitoring poprawnego wyświetlania reklam i postów,
  • planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności oraz bieżące optymalizowanie kampanii,
  • analiza wykonanych kampanii i działań organicznych oraz opracowywanie raportów i prezentacji przedstawiających wyniki i wnioski dot.
  • prowadzonych działań oraz przygotowywanie rekomendacji,

  • śledzenie trendów rynkowych, rynku i działań konkurencji w Internecie, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań,
  • współpraca z dostawcami Super-Pharm w zakresie działań związanych z Social-Media,
  • współpraca i nadzorowanie działań agencji digital marketingowej.
  • Wymagania

  • posiada wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, PR, filologia polska, dziennikarstwo lub inne pokrewne),
  • zna język angielski na min. poziomie B2 / C1,
  • prowadził / a profile w mediach społecznościowych : Facebook, Instagram. Mile widziane również - YouTube, TikTok, LinkedIn,
  • posiada wiedzę z zakresu zasięgu polskiej blogosfery i vlogosfery, ze szczególnym uwzględnieniem influencerów z kategorii uroda i lifestyle,
  • zdobył / a co najmniej 2 letnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii na Facebooku i Instagramie - od stawiania przez optymalizację po raportowanie,
  • zna zasady Social Media Policy oraz techniki promocji głównego kanału komunikacji za pomocą innych dostępnych portali społecznościowych,
  • korzysta z narzędzi Microsoft Office (szczególnie Excel i Power Point), Google Analytics, Facebook Business Manager, Brand24, Sotrender, hootsuite lub podobne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w agencji digital marketingowej, prowadzące swój blog, kanał na YouTubie, profil na instagramie lub w innych mediach społecznościowych,
  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów wideo zarówno przed kamerą jak i w roli reżysera (załącz je do aplikacji),
  • posiada lekkie pióro i dobry warsztat pisarski (pisanie treści krótkich, jak i długich) oraz kreatywne podejście do opracowywanych tematów,
  • posiada wysokie umiejętności analityczne oraz sprawność w operowaniu liczbami.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku