Specjalista ds. kadr i płac
pkf
Kadry
1 d. temu

Klient PKF BPO Consult Zadania na tym stanowisku to :

  • naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych;
  • dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, US,
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących zatrudnienia oraz kosztów wynagrodzeń płacowych,
  • prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
  • ewidencja, nadzór i organizacja wstępnych i okresowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
  • Poszukiwane kompetencja :

  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego oraz ubezpieczeń społecznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie,
  • dobra znajomość programu PŁATNIK oraz Optima oraz pakietu MS Office w szczególności programu Excel.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku