ERP Support Specialist
Inne
Wrocław
1 d. temu
source : Recrute

Opis stanowiska

  • wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie produktów firmy
  • analiza pojawiających się problemów, rekomendacja bądź działania naprawcze (zarówno funkcjonalne, jak i techniczne czyli poprzez wykorzystanie technik troubleshooting'owych, diagnoza i naprawa problemów w kodzie aplikacji)
  • tworzenie rozwiązania problemów i umieszczanie ich w Bazie Wiedzy dostępnej dla klientów i partnerów firmy na całym świecie
  • Wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angieskiego na poziomie minimum B2,
  • umiejętność programowania w dowolnym języku strukturalnym czy obiektowym (doświadczenie większe, niż tylko akademickie),
  • znajomość baz danych (np. SQL),
  • rozumienie procesów biznesowych (w szczególności w obszarze dystrybucyjnym i produkcyjnym),
  • customer facing skills', czyli umiejętność komunikowania się z klientem, empatia,
  • analityczne myślenie,
  • Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • miejsce w organizacji, w której masz realny wpływ na to, co i jak robisz
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • rodzinną atmosferę pracy i przytulne biuro
  • udział w międzynarodowych projektach z pogranicza IT i biznesu
  • możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych
  • liczne benefity, np. : kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie, naukę j. angielskiego, opiekę medyczną, eventy firmowe Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku