eCommerce Marketing Manager
FRU.PL
Warszawa
1 d. temu

Otwieramy tę pozycję z dwóch powodów - (1) chcemy dostarczać najwyższej jakości customer experience dla klientów sektora podróżnego, (2) chcemy to osiągnąć wykorzystując pełny wachlarz technologii marketingowych oraz doskonaląc naszą strategię cyfrową.

Na to stanowisko szukamy kogoś, kto :

  • rozumie zagadnienie automatyzacji procesów marketingowych i pracował z narzędziami automatyzacyjnymi,
  • umie wykorzystać siłę marketingu mailowego w 2019 roku,
  • chce współtworzyć i wdrażać całość cyklu cyfrowego customer journey.
  • Bezpośredni przełożony : CMO

    Jakie będą Twoje główne obowiązki?

  • będziesz pracować w zespole marketingowym i wpływać na strategię marketingową produktu,
  • customer journey - ciągły rozwój i wdrażanie rozwiązań z wykorzystaniem najnowszej technologii w dziedzinie automatyzacji marketingu i danych klienta,
  • komunikacja - podejmowanie decyzji o tym jakim kanałem (czat, chatbot, SMS, push, pop-up, sm i więcej) i o jakiej porze przekażemy naszym klientom konkretne treści czy elementy wizualne,
  • strategia e-mail marketingu - KLUCZOWA umiejętność - w ramach rozwoju strategii e-mail marketingu w firmie uruchomisz jej plan i zajmiesz się nadzorowaniem kanału e-mail, aby dostarczać naszym klientom inspirujące treści, analizować wyniki i generować konwersje,
  • metryki - będziesz zajmować się ewaluacją takich czynników jak LTV, AOV, CTOR czy ROAS, więc musisz rozumieć liczby na podstawie których będziesz podejmować działania, szczególnie w zakresie dochodów,
  • gra zespołowa - cenimy niezależność, ale nie zostawimy Cię na lodzie; będziesz współpracować z jednym / dwoma bezpośrednimi współpracownikami oraz resztą zespołu (marketing, sem, seo, content, media społecznościowe + analityka).
  • Czego oczekujemy od potencjalnych kandydatów?

  • co najmniej 3 lata doświadczenia w marketingu e-commerce, w tym solidne zaplecze w zakresie marketingu mailowego,
  • doświadczenie w automatyzacji marketingu,
  • nastawienie na wyniki i pozytywne podejście do zadań,
  • myślenie analityczne, abyś mógł monitorować i oceniać wydajność wszystkich kanałów oraz rozumieć przychodzące dane,
  • dobra znajomość zagadnień związanych z e-mail marketingiem : zaawansowana segmentacja, A / B testy, analiza behawioralna, marketing oparty na zdarzeniach itp.,
  • zawsze daje z siebie wszystko,
  • przynajmniej trochę miłości do branży turystycznej,
  • bardzo dobry angielski,
  • znajomość Google Analytics lub narzędzi BI będzie dodatkowym atutem.
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • często nagradzany (wydajny i kreatywny), utalentowany i myślący przyszłościowo zespół marketingowy, nastawiony na badania w celu ciągłego rozwoju, również Twojego,
  • praca w rozwijającej się, stabilnej firmie ugruntowanej na kilku europejskich rynkach, wciąż szukającej nowych możliwości
  • możliwość pracy z dojrzałymi produktami, a także współtworzenie naszych pomysłów startupowych ,
  • ścieżka rozwoju osobistego (konferencje, wydarzenia, kursy, inicjatywy),
  • bardzo dobre wynagrodzenie, świadczenia (karta sportowa, prywatne ubezpieczenie zdrowotne) i inne dodatki (świeże owoce, tenis stołowy, imprezy itp.),
  • biuro zlokalizowane w pobliżu centrum Warszawy (niedaleko Dworca Zachodniego), na 18. piętrze z widokiem na miasto i lotnisko.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku