Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Obsługa klienta, dział IT, z językiem słoweńskim - możliwość pracy zdalnej
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Białystok
Zadania na stanowisku :
Profesjonalna obsługa klienta
Świadczenie usług z zakresu pomocy klientom, na wysokim poziomie
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych stosunków z klientami
Stały kontakt z klientami
Odpowiadanie na wszelkie zapytania, kierowane przez klientów
Bieżąca pomoc techniczna, związana z problemami technicznymi
Przekazywanie problemów do II i II linii wsparcia (w sytuacjach kiedy problem wykracza poza kompetencje stanowiska)
Dbanie o pozytywne relacje i kontakt z klientem
Wymagania stawiane kandydatom :
wymagana znajomość języka angielskiego oraz języka słoweńskiego
konieczna jest znajomość obu języków na poziomie co najmniej B1 / B2
swobody do prowadzenia rozmów przez telefon czy mail
dyspozycyjności do pracy na pełen etat
wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
wysokiej kultury osobistej i rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
Nasz klient oferuje :
Pracę stacjonarną lub hybrydową (dla osób z Krakowa lub otwartych na relokację) oraz pracę zdalną
Elastyczny grafik (
Możliwość pracy na I, II zmianę, zmianę nocną i w weekendy)
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Ciągłe poszerzanie kwalifikacji zawodowych, związanych z obsługą klienta
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Benefity dodawane do podstawowej pensji : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Aplikuj