Administrative Support with SwedishOR Hungarian
FACHPRACA
Łódź, Poland
2 d. temu

Duties :

  • processing the orders from bussiness customers,
  • coordinating the supply chain process from administrative side,
  • cooperating with logistics department, sales & marketing,
  • contact with the customers regarding the orders (provide information and solve cases),
  • being a part of international team
  • Requirements :

  • fluent language skills both written and spoken in Swedish OR Hungarian
  • very good knowledge of English - use to internal communication
  • very good communication skills
  • experience in customer service or administration is nice to have
  • positive approach to work and team player
  • Our Client offers :

  • employment agreement
  • very good office location
  • package of benefits
  • work in stable organisation
  • free beverages every day
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku