People & Culture Generalist, IKEA Retail, Katowice
IKEA
Katowice, Poland
6 d. temu

O TOBIE

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż Twoje dotychczasowe doświadczenie.

Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny.

Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

  • masz znajomość narzędzi i metod pracy w procesach takich jak : rekrutacja, rozwój kompetencji, szkolenia, oceny pracownicze, sukcesja (wymagane),
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR lub projektach związanych z zarządzaniem ludźmi,
  • utożsamiasz się z wartościami IKEA,
  • znasz podstawy polskiego prawa pracy,
  • elastycznie i z łatwością dostosowujesz się do zmieniających się warunków charakterystycznych dla branży retail,
  • jesteś osobą, która pasjonuje się ludźmi, mocno wierzy w potencjał i jest zorientowana na wsparcie współpracowników,
  • chętnie wychodzisz z inicjatywą i masz doskonałe umiejętności nawiązywania kontaktów w połączeniu z umiejętnością budowania relacji opartych na zaufaniu,
  • masz ciekawość i otwartość na nowe pomysły oraz umiejętność zmiany perspektywy (od szczegółu do całościowego obrazu),
  • posiadasz wiedzę i doświadczenie w zakresie procesów HR, za które odpowiedzialność należała całkowicie do Ciebie,
  • masz motywację do pracy w zespole, a także gotowość do samodzielnego wykonywania zadań,
  • szukasz nowych, kreatywnych rozwiązań i atrakcyjnych motywatorów,
  • do swoich zadań podchodzisz odpowiedzialnie, a w działaniu cechujesz się konsekwencją i samodzielnością,
  • chętnie rozwiązujesz problemy i posiadasz wysokie zdolności organizacyjne,
  • w sposób pewny i jasny komunikujesz się z osobami na różnych poziomach w organizacji,
  • posługujesz się językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B1.
  • CZYM BĘDZIESZ SIĘ NA CO DZIEŃ ZAJMOWAĆ

  • realizacja strategii i planu działań działu People & Culture oraz celów wyznaczonych przez People & Culture Managera,
  • szerzenie wartości IKEA wśród pracowników oraz podejmowanie działań i praca oparta o te wartości,
  • bieżące wsparcie menedżerów w rozwoju i motywowaniu pracowników oraz budowaniu pozycji lidera,
  • prowadzenie szkoleń i koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników,
  • stała współpraca z menedżerami w realizacji cyklicznych procesów z obszaru zarządzania ludźmi tj. identyfikacji talentów, procesu planowania działań rozwojowych, procesu oceny rocznej, budowania i rozwoju struktury itp.,
  • dbanie o utrzymywanie zaangażowania i dobrostanu (health&wellbeing) pracowników poprzez współpracę i pozyskiwanie wiedzy o warunkach pracy oraz realizowanie inicjatyw związanych ze zdrowiem i samopoczuciem pracowników na poziomie sklepu / jednostki,
  • samodzielne wdrażanie projektów z obszaru zarządzania ludźmi,
  • monitorowanie i praca z kluczowymi KPI’s w dziale People&Culture,
  • wspieranie menedźerów w procesach rekrutacyjnych zgodnie z przyjęta strategią,
  • odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników (onboarding),
  • współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
  • praca administracyjna w systemie rekrutacyjnym i szkoleniowym IKEA,
  • wsparcie procesu planowania grafików,
  • organizacja eventów sezonowych,
  • budowanie marki IKEA jako atrakcyjnego pracodawcy na lokalnym rynku.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku