Pracownik Recepcji
Administracja / Biuro
Warszawa
2 d. temu
source : Recrute
  • Opis stanowiska -Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji zgodnie z zasadami i wymogami firmy;
  • Obsługa poczty i firm kurierskich;
  • Koordynowanie obiegu dokumentacji i korespondencji;
  • Łączenie rozmów przychodzących, rozsyłanie zapytań skierowanych do firmy;
  • Odpowiedzialność za zamówienia;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy od pierwszego kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz wygląd recepcji;;
  • Inne, bieżące prace administracyjne.
  • Wymagania

  • Dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie;
  • Punktualność;
  • Wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz prowadzenia wielu spraw w tym samym czasie;
  • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz motywacja do podejmowania działań;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Oferujemy

  • Zapewniamy współpracę opartą w początkowej fazie na umowie zlecenie oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zdobędziesz nowy bagaż doświadczeń zawodowych w firmie o stabilnej i wysokiej pozycji na rynku meblarskim;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Przyjazną atmosferę.
  • Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku