Konsultant HelpDesk
PayPro
Poznań, wielkopolskie
‎18 godz. temu

Opis stanowiska :

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za :

  • Przyjmowanie i wstępną analizę zgłoszeń obejmujących wsparcie IT
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów w infrastrukturze IT (systemy Windows / Linux, sieci LAN / WLAN, Baza danych MySQL)
  • Komunikację dotyczącą awarii i nieprawidłowości w systemie
  • Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia
  • Praca w formie umowy o pracę w siedzibie firmy również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy

    Wymagania :

    Od kandydatów oczekujemy :

  • Znajomości budowy i konfiguracji urządzeń sieciowych
  • Wykształcenia min. średniego (informatyka lub pokrewne)
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość popularnych platform e-commerce typu Magento, PrestaShop, Wordpress itp.
  • Umiejętności pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
  • Znajomości języka angielskiego
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw języka html, PHP, SQL i konfiguracji bazy danych MySQL
  • Oraz :

  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz komunikatywności
  • Szybkiego przyswajania nowych technologii
  • Kreatywności
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Oferujemy :

  • Stałą pracę oraz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • Premie uznaniowe
  • Pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia
  • Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy
  • Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna
  • Kartę Multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku