Specjalista ds.Sprzedaży
ABB
Wroclaw, Dolnośląskie, Poland
1 d. temu

Zrób kolejny krok w swojej karierze zawodowej razem z globalnym zespołem ABB, który stymuluje transformację przemysłu i społeczeństw, budując ich przyszłość w sposób wydajny i zrównoważony.

W ABB wspieramy różnorodność i integrację niezależnie m.in. od płci, przynależności do środowiska LGBTQ+, sprawności psycho-fizycznej, pochodzenia czy wieku.

Wspólnie wyruszamy w podróż, w której każdy z nas indywidualnie i zbiorowo szanuje różnorodność.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami robotyki ABB w obszarze General Industry na terenie zachodniej Polski.

Twoje obowiązki

  • Sprzedaż produktów i pakietów funkcyjnych robotyki ABB.
  • Pozyskiwanie nowych i utrzymanie istniejących klientów.
  • Przygotowanie ofert technicznych i handlowych
  • Regularne spotkania z klientami i ich raportowanie w systemie CRM.
  • Mapowanie rynku i budowanie krótkoterminowych strategii dla sub segmentów w obszarze General Industry.
  • Utrzymanie lejka sprzedażowego na wymaganym poziomie i jego regularna aktualizacja.
  • Współpraca z bezpośrednim przełożonym, działem przygotowania ofert, wsparciem technicznym, zespołem globalnych GKAM (Global Key Account Manager) w Europie oraz z zespołami GSC (Global Solution Center) ABB specjalizującymi się w określonych aplikacjach zrobotyzowanych.
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych, spotkań biznesowych oraz wydarzeń on-line oraz udział w konferencjach branżowych
  • Twoje kompetencje

  • Wyższe wykształcenie techniczne. Preferowane kierunki : automatyka, robotyka, mechanika i inżynieria mechaniczna lub powiązane.
  • Co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia na podobnej pozycji.
  • Doświadczenie na rynku automatyki przemysłowej.
  • Witamy doświadczenie w branży ogólnej.
  • Bardzo dobra znajomość rynku robotyzacji w Polsce znajomość trendów, kierunek rozwoju.
  • Doświadczenie we współpracy z decydentami w globalnych firmach.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość pakietu MsOffice i systemów CRM.
  • Możliwość pracy zespołowej w środowisku międzynarodowym, składanie krótkich sprawozdań z pracy, przedstawianie kluczowych propozycji i definiowanie planu działania.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, doświadczenie w prowadzeniu prezentacji (prezentacje branżowe / konferencje).
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku