Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język duński
SalesHR
Kraków, Małopolskie, PL
3 d. temu
source : Aplikuj.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW :
obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail / pocztę / czat / telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu : najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki
dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie
w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem
WYMAGANIA :
bardzo dobra znajomość językaduńskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
OFERUJEMY :
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior / specjalista / ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym
Zgłoś tę pracę
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Dodaj do ulubionych
Musisz zalogować się na swoje konto, aby dodać tę pracę do swoich ulubionych. Kliknij "Kontynuuj", aby się zalogować lub utworzyć nowe konto. Będziesz wtedy mógł uzyskać dostęp do ulubionych z naszej strony internetowej lub z aplikacji mobilnej neuvoo.