Konsultant telefoniczny
CCIG
Opole, Opolskie
6 d. temu
source : Lento.pl

Jesteśmy największym i najlepszym call center w Polsce. Potwierdzają to nasi zadowoleni kontrahenci, współpracownicy i prestiżowa nagroda Ambasadora Call Center 2016.

Jesteśmy skromni ale pamiętamy o swoich talentach. Do naszych zespołów szukamy podobnych osób. Dołącz do naszego oddziału CCIG w Opolu.

  • Pracuj w najlepszym call center w Polsce! SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Co będziesz robił? -telefonicznie kontaktował się z klientami, dbał o profesjonalny wizerunek firmy i dobre relacje;
  • informował klientów o dostępnych produktach, aktualnych promocjach i rabatach największej sieci komórkowej w Polsce - Orange Polska;
  • sprzedawał, negocjował, dopasowywał najlepsze rozwiązania Czego wymagamy? -komunikatywności; -podstawowej umiejętności obsługi komputera;
  • sprawnego posługiwania się językiem polskim; -chęci nauki nowych technologii; -otwartości na zmiany i rozwój Co od nas otrzymasz?
  • gwarantowane wynagrodzenie za czas pracy, 17,00 zł br / h -świetny system motywacyjny; -profesjonalne szkolenia które dobrze przygotują Cię do pracy;
  • wypłatę zawsze terminowo; -wsparcie doświadczonej kadry i współpracowników; -realne możliwości awansu - stawiamy na Twój rozwój;
  • dodatkowe benefity; Jesteś studentem lub uczniem? Otrzymasz możliwości elastycznego grafiku pracy w którym uwzględnimy Twój tryb nauki oraz możliwość zdobywania pierwszych doświadczeń zawodowych.
  • Aplikuj! Wyślij swoje CV na adres Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku