Pracownik Kompletacji Zamówień
Selgros Cash&Carry
Piaseczno, mazowieckie, Polska
1 d. temu
source : Praca

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU :

Do Twoich zadań będą należeć m.in. :

  • kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem,
  • rejestrowanie pobranego towaru,
  • właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,
  • udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Poszukujemy Osób :

  • gotowych do podjęcia pracy w godzinach nocnych,
  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia,
  • potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę.
  • Pracując z nami otrzymasz :

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
  • Jeśli do tej pory nie uzyskałaś / uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku