Specjalista d.s. szkoleń
amazon
Lodz, PL
5 d. temu

Please note, we have multiple roles in Lodz and Pabianice.

At Amazon we believe that every day is still day one.

A day to take a first step. A day to look forwards to new challenges. And today is that day for you. It's your day to be part of something great.

A day to make your ideas come to life. And your day to join a company that redefines itself every day. That's the energy and passion behind Amazon.

We're working to be the most customer-centric company on earth. To get there, we need exceptionally talented, bright and driven people.

Our overall mission is simple : We want Amazon to be the place where our customers can find, discover and buy anything online.

Whatever our customers want, we will find the means to deliver it. Our Fulfilment Centres are at the heart of Amazon’s world-class and rapidly growing Operations network.

They’re where we manage our customers’ orders using industry-leading workflows. This is how we delight our customers!

With your help, Amazon will continue to enable people to discover new worlds. This is your chance to make history.

About the role :

If you love a challenge, have experience leading teams in fast paced operational environments, and have a passion for learning, we want you on our team.

As a member of the leadership team in one of our Fulfillment Centers, your role will be to manage the learning needs of all Amazonians in the building.

In this dynamic and challenging role, you will be very close to the action and spending time on the warehouse floor with the teams who make our Fulfillment Centers great.

Amazon has seen rapid growth over the last few years and we plan to keep on growing. This means a lot of new Amazonians to train and coach.

A lot of people to help stay curious and keep learning.

You will be essential to the growth and success of Amazon and our team members.

Your Responsibilities :

Ensure that new starters, and current Amazonians learning new skills, quickly develop the knowledge and ability to settle in and become experts at what they do.

Lead, manage and coach your team of trainers to be the best they can be. Understand what motivates your team, support them to develop a career plan and actively support them to achieve it.

Take a data driven approach to understanding performance issues. Take action to improve the quality and effectiveness of training and coaching at your site.

Build relationships and influence your site leadership team colleagues to address issues that inhibit effective learning.

Partner with different stakeholders to identify opportunities to improve the quality of training and coaching. Lead projects (with support from your EU colleagues) to continuously improve the design of training materials, the quality of our instruction, and effectiveness of our coaching interventions.

Support the delivery of local and EU wide projects to improve how the site operates. Identify any additional training materials and train your trainers’ in new processes / changes to existing processes.

Provide a safe learning environment. Partner with Human Resources, Health & Safety and Engineering colleagues to ensure all compliance and safety training is delivered within the agreed timescales.

Planning and executing the recruitment and training of the best instructors’ from within our Amazon community to deliver training and coaching.

Ensure that you deliver the European standard training content.

Twoje obowiązki :

Czuwanie nad procesami szkoleniowymi zarówno nowych, jak i już obecnych pracowników Amazon upewnienie się, że uczą się nowych umiejętności, szybko rozwijają swoją wiedzę, zaaklimatyzowują się w nowym środowisku oraz stają się ekspertami w dziedzinach, którymi się zajmują.

Zarządzenie zespołem trenerów przy jednoczesnym skupianiu się i dbaniu o ich świadomy rozwój wspólne planowanie ich ściezki rozwoju, a także aktywne wspieranie trenerów w osiągnięciu założonych przez nich celów.

Podejmowanie działań opartych na pracy z danymi w celu zrozumienia barier produktywnościowych. Podejmowanie akcji mających na celu zwiększenie jakości oraz efektywności szkoleń i coachingów w Twoim centrum logistycznym.

Budowanie relacji z reprezentantami kierownictwa w celu zaadresowania barier, które mogą wpływać na utrudnione dostarczanie efektywnych procesów szkoleniowych.

Współpraca z innymi działami w celu określenia możliwości poprawy jakości szkoleń oraz coachingów. Prowadzenie projektów (we współpracy z innymi europejskimi zespołami) w celu ciągłej pracy nad poprawą materiałów szkoleniowych, jakości naszych instrukcji oraz efektywności przeprowadzanych przez nas coachingów.

Wspieranie dostarczania lokalnych oraz europejskich projektów mających na celu poprawę funkcjonowania centrów logistycznych.

Określenie potrzeby tworzenia nowych materiałów szkoleniowych oraz organizacja szkoleń trenerów z Twojego zespołu w ramach zaznajomienia ich z nowymi procesami lub zmianami w procesach i procedurach już istniejących.

Tworzenie środowiska przyjaznego samokształceniu się. Współpraca z działami Human Resources, Health & Safety oraz RME w celu upewnienia się, że wszystkie szkolenia związane z bezpieczeństwem są dostarczane w odpowiednich ramach czasowych.

Planowanie, prowadzenie rekrutacji oraz szkolenie najlepszych instruktorów spośród społeczności Amazon w celu dostarczania wysokich standardów szkoleń i coachingów.

Dostarczanie programów szkoleniowych w zgodzie z europejskim standardem.

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku