Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Obsługa techniczna klienta z językiem słoweńskim - praca zdalna
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Poznań
Zadania na stanowisku :
Dbanie o odpowiednio wysoki poziom usług
Zdolność do budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
Obsługa komunikatorów używanych na stanowisku pracy
Bieżąca pomoc związana z doradztwem w zakresie IT
Przekazywanie problemów do drugiej i trzeciej linii wsparcia - w przypadku kiedy nie ma możliwości samodzielnego rozwiązania problemu
Dbanie o pozytywne relacje firmy z klientami
Wymagania wobec kandydatów :
Język angielski : b1 / b2 oraz j ęzyk słoweński : b2 / c1 - znajomość obu języków, musi pozwalać na swobodną komunikację (warunek konieczny)
swobody do prowadzenia rozmów poprzez chat, mail i telefon
dyspozycyjności do pracy 5 razy w ciągu tygodnia, po 8 godzin (praca na pełen etat)
wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
wysokiej kultury osobistej
Nasz klient oferuje :
Pracę zdalną, hybrydową lub stacjonarną (w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Możliwość pracy na I, II zmianę, zmianę nocną i w weekendy
Elastyczny grafik który pozwala na połączenie pracy i np. studiów
Stabilne i długoterminowe zatrudnienie
Pracę na podstawie umowy o pracę
Ciągłe poszerzanie swoich kwalifikacji zawodowych, z zakresu obsługi klienta
Benefity dodawane do podstawowej pensji : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Aplikuj