2nd Line Support Engineer
COMARCH
Kraków, Polska
2 d. temu

Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych.

Nasze produkty są wdrażane na całym świecie od Argentyna, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Korea Południową czy Nową Zelandię.

W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję współpracy działami IT największych teleoperatorów oraz wykorzystać i poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych.

Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki : teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość : środowiska Linux (komendy, administracja)SQL oraz Oracle Database i / lub języka PL / SQLzagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie : wiedza z dziedziny telekomunikacjiumiejętność pisania skryptów np. BASHpodstawy programowania obiektowegowiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.
  • znajomość metodologii ITILznajomość drugiego języka obcegodyspozycyjność

    TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefonica, Orange, Mobile, LGU, MTS i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto : Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałemAtrakcyjne ścieżki karieryOpieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzinIndywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleńPraca na pełen etat w przyjaznej atmosferzeDostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku