Koordynator ds. projektów audytorskich
pkf
Audyt
2 d. temu

Klient PKF Consult Zakres obowiązków :

  • prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu,
  • współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich,
  • raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich,
  • współpraca z innymi pracownikami i Departamentami Spółki,
  • wspieranie i rozwój kontaktów z Klientami,
  • budowanie relacji z Klientami.
  • Wymagania :

  • minimum 2-3 lata doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia),
  • rozpoczęty proces kwalifikacyjny na biegłego rewidenta,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność.
  • Będą dodatkowym atutem :

  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego,
  • rozpoczęte postępowanie na biegłego rewidenta.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku