Specjalista do spraw obsługi Klienta w Concentrix CVG International
Concentrix CVG International
Lublin, lubelskie, Polska
5 d. temu
source : students

Obowiązki :

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku polskim i angielskim
  • Obsługa aplikacji
  • Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Wprowadzanie danych do sytemu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów
  • Wymagania :

  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność szybkiego pisania na komputerze
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Pozytywne nastawienie do pracy
  • Szybkość reagowania
  • Oferta :

  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Płatne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Elastyczny grafik (możliwość pracy od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 06 : 00 do 23 : 30)
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
  • Praca w młodym i szybko rozwijającym się zespole
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku