Specjalista Helpdesk - Administrator
Miejsce pracy : Łódź
Technologie, których używamy
Windows
Twój zakres obowiązków
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej w firmie.
Zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom sieci.
Administrowanie siecią komputerową, oprogramowaniem spółki oraz serwerami.
Okresowy backup danych i kontrola antywirusowa.
Ocena poprawności funkcjonowania systemów komputerowych, informowanie o stwierdzonych.
awariach i usterkach systemów oraz innych nieprawidłowościach.
Zakup, modernizacja, przeglądy, kontrola pracy oraz konserwacja oprogramowania, systemów komputerowych i urządzeń komputerowych.
Instalacje oprogramowania na stacjach roboczych.
Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji i polepszania usług przez nią oferowanych.
Wykonywanie zadań związanych z walidacją systemu skomputeryzowanego.
Przyjmowanie i rozwiązywanie problemów wykorzystując system Helpdesk.
Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów i sieci komputerowej.
Prowadzenie na bieżąco inwentaryzacji sprzętu
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
Delfarma
Jako pionier i lider importu równoległego dostarczamy na polski rynek tańsze leki i tym samym znacząco przyczyniamy się do zmniejszenia kosztów ochrony zdrowia.
Posiadamy najszersze portfolio produktów, które dostarczamy do najlepszych aptek, hurtowni i szpitali. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która ceni ludzi ambitnych i kreatywnych, podchodzących do pracy z pasją i zaangażowaniem.
Zatrudniamy zarówno osoby z doświadczeniem zawodowym, jaki i dopiero rozpoczynających swoja przygodę na rynku pracy.
Jeżeli jesteś gotowy zmierzyć się z prawdziwymi wyzwaniami, cenisz sobie długotrwałą współpracę oraz lojalność, Właśnie na Ciebie czekamy!
Już dzisiaj możesz pomyśleć o swojej dalszej karierze i rozpocząć współpracę z renomowaną firmą z branży farmaceutycznej.