Młodszy badacz w zespole marketingu
ING
Warsaw, Poland
1 d. temu

Forma zatrudnienia : umowa o pracę

Twoje zadania :

  • samodzielna realizacja projektów badawczych zarówno jakościowych jak i ilościowych
  • koordynacja prac zewnętrznych agencji badawczych
  • samodzielne analizy i badania : desk research, analizy źródeł zastanych, itp.
  • integracja wiedzy i wniosków z różnych źródeł danych do postaci syntetycznych podsumowań
  • prezentacja, analiza i tworzenie raportów z badań wraz z przygotowaniem rekomendacji
  • przygotowanie materiałów i prezentacji w języku polskim oraz angielskim
  • Nasze oczekiwania :

  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku badawczym w agencji badawczej bądź po stronie klienta
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane socjologiczne, marketingowe, ekonomiczne, psychologiczne)
  • doświadczenie w badaniach marketingowych (samodzielna realizacja lub współpraca ze starszym badaczem)
  • znajomość ilościowych i jakościowych metod i technik badawczych (w szczególności w obszarze badań wizerunku marki oraz komunikacji)
  • umiejętność łączenia wiedzy z różnych źródeł i formułowania przesłanek oraz rekomendacji
  • umiejętność syntezy wiedzy - łączenia faktów z różnych źródeł, obserwacji, wyciągania wniosków i pisania syntetycznych podsumowań
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel, Power Point
  • dobra organizacja pracy i czasu, samodyscyplina i sumienność
  • Mile widziane :

  • znajomość podstaw programowania : R, Phyton, Power BI
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku