Description
Pomagamy markom w zbudowaniu swojej siły poprzez media. Rzucamy wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu, aby optymalizować i rozwijać biznesy naszych klientów na dużą skalę, a także nadawać kierunek rozwoju branży w kluczowych obszarach, takich jak równość, integracja i zrównoważony rozwój.
Na stanowisko TV Consultant poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów z wiodącą rolą TV dla naszych Klientów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
doświadczenia w pracy w domu mediowym / agencji;
znajomości TV; innych mediów możesz nauczyć się u nas, a jeśli już je znasz, to dodatkowy atut;
języka angielskiego umożliwiającego swobodną konwersację;
bardzo dobrej obsługi Excel i PowerPoint;
znajomości narzędzi do planowania i analizowania;
umiejętnością prezentacji;
komunikatywności i samodzielności.
Czym będziesz się zajmował / -a?
codzienną obsługą klienta w zakresie planowania i wykonania projektów z obszaru TV;
współtworzeniem i wdrażaniem strategii w obszarze TV;
nadzorem nad jakością dostarczanych rekomendacji, efektywnością i sprawnością zakupu kampanii;
monitorowaniem kampanii oraz raportowaniem i zbieraniem benchmarków.
Co możemy Ci zaoferować?
zatrudnienie na jasno określonych warunkach, w oparciu o umowę o pracę; jesteśmy również otwarci na rozmowę o innych formach współpracy;
pracę w modelu hybrydowym, w którym przyjazd do biura determinuje typ spotkania (a nie godziny czy dni dyżurów przy biurku).
W praktyce oznacza to, że przyjeżdżamy do biura na konkretne wydarzenia, pozostały czas pracy dzieląc między home a office : )
wygodną przestrzeń do pracy w biurze w zeszłym roku przeprowadziliśmy się do nowo oddanego polskiego kampusu WPP, biuro znajduje się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska);
pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością relokacji w ramach MediaCom i spółek grupy na całym świecie;
pakiet benefitów (rozbudowany pakiet opieki medycznej, karta sportowa, dofinansowanie do zajęć z języka angielskiego, a także polskiego dla obcokrajowców, możliwość dofinansowania szkoleń i certyfikatów branżowych);
objęcie wieloma inicjatywami nastawionymi na rozwój pozazawodowy m.in. wolontariat pracowniczy, pula dni pracy zdalnej zza granicy;
dostęp do różnorodnych form wsparcia (np. wczasy pod gruszą);
dłuższy weekend! w piątki kończymy pracę o 15 : 00, pozostałe dwie godziny rozkładając na resztę dni roboczych. Dzięki temu w piątek szybciej zaczynamy wolne, choćby po to, by dojechać do domu lub wyjechać z miasta na weekend, zanim Warszawa stanie w korkach;
uczestnictwo w ciekawych projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku oraz wyznaczanie nowych standardów komunikacji;
ścieżkę rozwoju w obszarze budowania strategicznych kompetencji marketingowych oraz obsługi i relacji z klientem;
wspólną jogę i śniadania w biurze w każdą środę : )
Dołącz do nas! Zapraszamy osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenie w agencji mediowej / branży komunikacji mediowej.
Jeśli to ogłoszenie sprawia, że zaczynasz w głowie odświeżać swoje CV, aplikuj!