Specjalista ds. obsługi Klienta i sprzedaży (broker kurierski)
Adore HR
Warszawa
2 d. temu

Zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów indywidualnych i MŚP przedsiębiorstwa, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
  • Pozyskiwanie Klientów, przedstawianie ofert
  • Przyjmowanie oraz kontrola realizacji zleceń transportowych
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Prowadzenie dokumentacji realizowanych zleceń
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • Wystawianie faktur
  • Administracja biurowa, nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta w dziale handlowym, mile widziane w firmie kurierskiej
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientami, pozyskiwanie Klientów
  • Wysokie zdolności interpersonalne, cierpliwość, kreatywność, umiejętność tłumaczenia
  • Doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla Klienta
  • Dobra organizacja czasu pracy i znajomość pakietu Office
  • Dbałość o wysokie standardy obsługi Klienta
  • Oferujemy

  • Umowę o pracę system premiowy
  • Pracę w intensywnie tworzącej się spółce
  • Realną możliwość awansu
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku