Customer Service with English
Antal Sp. z o.o.
Warszawa, Polska
4 d. temu

Responsibilities :

  • Supporting Clients
  • Reporting & making service requests
  • Suggesting & implementing solutions to Clients
  • Reporting the results to superiors
  • Documentation management
  • Requirements :

  • Advanced command of English (C1 level)
  • Previous experience in helpdesk / customer service roles will be an asset
  • Excellent time - management / communication / organizational skills
  • Strong analytical skills
  • Openness to shift work
  • What will you gain?

  • Opportunity to work in an international and developmental environment
  • Excellent possibility for development in helpdesk area
  • Daily usage of English language
  • Competitive salary and benefit package
  • Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku