Manager ds. Sprzedaży Akcesoriów Motoryzacyjnych
Holding 1
Kraków, PL
6 d. temu

Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację.

Grupa PGD to dynamicznie rozwijająca się firma z branży motoryzacyjnej. Prowadzimy na terenie całej Polski wielomarkowe dealerstwa, posiadamy autoryzacje takich marek jak : Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Ford, Hyundai, Jeep, KIA, Mitsubishi, Nissan, SEAT, Suzuki, Opel, Volvo.

Pracujemy na najwyższych standardach, dobrych praktykach, jak i wieloletnim doświadczeniu.

Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych na stanowisku kierowniczym
  • Orientacja na cel, motywacja i zaangażowanie
  • Umiejętność analitycznego myślenia i kierowania działaniami projektowymi
  • Umiejętność zarządzania budżetem i planem operacyjnym
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • Kreatywność i inicjatywa w stałym poszukiwaniu możliwości sprzedażowych i zakupowych
  • Komunikatywność, zdolności przywódcze
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do obywania podróży służbowym na terenie kraju
  • Realna pasja do motoryzacji poparta wiedzą o rynku motoryzacyjnym
  • Oferujemy :

  • Pracę na najwyższych standardach w jednej z największych grup dealerskich w Polsce
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy oraz premii
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
  • Szkolenia produktowe i menadżerskie
  • Realną możliwość rozwoju, przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony ekspertów
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
  • Dofinansowane karty Benefit MultiSport
  • Możliwość dofinansowania własnych pomysłów na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
  • Programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Cykliczne wyjazdy i spotkania integracyjne, Mikołajki dla Dzieci, Wigilie pracownicze, itp.
  • Zniżki na produkty i usługi w ramach Holding1
  • Opis stanowiska :

  • Koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu / grupy produktów akcesoryjnych oferowanych klientom indywidualnym i biznesowym we wszystkich kanałach sprzedaży Grupy PGD
  • Współtworzenie i uzgadnianie polityki sprzedażowej akcesoriów
  • Monitorowanie procesów obsługi klientów, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian organizacyjnych i proceduralnych
  • Systematyczna analiza rentowności produktów i usług oraz efektywności kanałów sprzedaży akcesoriów
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznych budżetów sprzedaży akcesoriów we wszystkich kanałach sprzedaży / liniach biznesowych Grupy PGD, kontrola jego realizacji, analiza odchyleń, inicjowanie działań korygujących
  • Opracowywanie oraz wdrażanie cyklicznych i ad-hoc raportów, analiz i sprawozdań wspierających sprzedaż i zakupy akcesoriów
  • Współuczestniczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów premiowych i motywacyjnych w zakresie sprzedaży i zakupów akcesoriów we wszystkich kanałach sprzedażowych / liniach biznesowych Grupy PGD
  • Opracowywanie oraz wdrażanie programów szkoleniowych samodzielnie i we współpracy z dostawcami
  • Bieżąca analiza rynku pod kątem konkurencyjnego pozycjonowania oferty akcesoryjnej
  • Ścisła współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi i Dyrekcją Zarządzającą
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku