Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o.
Kraków, Polska
13 d. temu
source : Jobs.pl

Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak : zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np.

dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu wind osobowych, konfigurator do procesu zamówień dowolnych maszyn, urządzeń lub usług), do pracy jako wsparcie techniczne, szukamy osoby na stanowisko :

Wymagania :

  • Dobrze ugruntowana wiedza z teorii informatyki.
  • Ukończone wyższe studia z zakresu IT.
  • Dodatkowe atuty :

  • Wyższe wykształcenie ściśle informatyczne :
  • AGH Informatyk na wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
  • AGH Informatyka na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
  • UJ Informatyka na Wydziale Matematyki i Informatyki.
  • Oferujemy :

  • Możliwość rozwoju w branzy IT.
  • Możliwość pracy w międzynarodowej firmie.
  • Zatrudnienie na Umowę o Pracę.
  • Możliwość okazyjnej pracy zdalnej.
  • Elastyczne godziny pracy (8 : 00- 10 : 00).
  • Atrakcyjny system Benefit'ów, włącznie z prywatną opieka medyczną.
  • Obowiązki :

  • Bierzące wsparcie IT Help Desk
  • Naprawianie prostych błędów
  • Budowa prostych skryptów
  • Realizacja zadań programistycznych na podstawowym poziomie
  • Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

    TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.

    Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku