Specjalista ds. wsparcia technicznego (z j. francuskim)
Projekt Rekruter
Katowice, Śląskie
3 d. temu
source : Lento.pl

Markę naszego Klienta stworzył zespół profesjonalistów, pracujących na produkcji, w logistyce, administracji, serwisie, dziale handlowym, technicznym itd.

Dzięki tak zgranemu zespołowi, firma tworzy wysokiej klasy produkty. Opis stanowiska : - rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz wyjaśnianie reklamacji, -

diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy, -

telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań) -

wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych -wsparcie działu technicznego, działu produkcji i działu rozwój nowych produktów, -

prowadzenie dokumentacji technicznej, -przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań Wymagania : -Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne) -

Bardzo dobra znajomość francuskiego min. C1 -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku -Mile widziana znajomość branży systemów osłonowych -

Umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność; -Umiejętność pracy pod presją, samodzielność -Mile widziana znajomość programu klasy CRM Wynagrodzenie dla pracownika : 5500 - 7500PLN(brutto)

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku