Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych.
Nasze produkty są wdrażane na całym świecie od Argentyna, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Korea Południową czy Nową Zelandię.
W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję współpracy działami IT największych teleoperatorów oraz wykorzystać i poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych.
Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.
PROFIL PRACOWNIKA
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki : teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
Znajomość : środowiska Linux (komendy, administracja)SQL oraz Oracle Database i / lub języka PL / SQLzagadnień związanych z sieciami komputerowymi
Umiejętność analitycznego myślenia
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista
Dodatkowym atutem będzie : wiedza z dziedziny telekomunikacjiumiejętność pisania skryptów np. BASHpodstawy programowania obiektowegowiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.
znajomość metodologii ITILznajomość drugiego języka obcegodyspozycyjność
TWOJE ZADANIA
Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia - R&D)
Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily health-check)
Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
DLA CIEBIE
Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefonica, Orange, Mobile, LGU, MTS i wiele innych)
Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach
Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
Praca w Comarch to ponadto : Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałemAtrakcyjne ścieżki karieryOpieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzinIndywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleńPraca na pełen etat w przyjaznej atmosferzeDostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach