Lubisz rozmawiać z ludźmi z różnych krajów? Reprezentujących różne kultury? Masz doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS (Operations Support System)?
Dołącz do nas. Czekają Cię interesujące wyzwania techniczne i kulturowe. Praca z klientami z Japonii, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych, i oczywiście Europy.
Będziesz wytyczać kierunki rozwoju sieci telekomunikacyjnych oraz systemów nadzoru. Poznasz od kuchni technologie przyszłości takie jak 5G Standalone, 6G, systemy komunikacyjne oparte na roju satelitów.
Takie wyzwania tylko w Comarch Telco OSS. Zapraszamy!
PROFIL PRACOWNIKA
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki : teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
Doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację z klientem, prowadzenie warsztatów technicznych oraz analizę wymagań
Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista
Mile widziana znajomość : innych języków np. niemiecki, rosyjskiśrodowiska Linux, SQL, sieci komputerowychzagadnień dotyczących projektowania systemów z wykorzystaniem technologii Big Data oraz AI / MLsystemów klasy OSS Assurance (np.
Fault Management, Service Monitoring, Performance Management, Customer Experience Management)podstaw programowania
TWOJE ZADANIA
Konsultacje z zespołem wsparcia technicznego sprzedaży na etapie ofertowania
Prowadzenie warsztatów i konsultacji technicznych z ekspertami dziedzinowymi, zbieranie wymagań (od klientów wewnętrznych i zewnętrznych)
Analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych, opracowywanie wymagań dla zespołów wykonawczych (zespoły R&D, DevOps)
Projektowanie rozwiązań spełniających potrzeby biznesowe klienta, opartych na produktach Comarch Telco OSS, w szczególności z linii produktowej Intelligent Assurance & Analytics
Ścisła współpraca z Właścicielami Produktów (Product Owners) w celu opracowania rejestru produktów (backlog), które są wdrażane w projekcie
Konfiguracja rozwiązania Comarch Telco OSS w celu realizacji wymagań biznesowych
Prowadzenie testów integracyjnych z klientem
Współpraca z zespołem dokumentacji w opracowywaniu dokumentacji technicznej dla wdrażanych rozwiązań
DLA CIEBIE
Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
Różnorodne i ambitne projekty realizowane dla największych operatorów telekomunikacyjnych na całym świecie
Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
Praca w stabilnej i renomowanej firmie
Work-life balance dzięki elastycznym godzinom pracy
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, nastawionych na dzielenie się wiedzą
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
Atrakcyjne zarobki