Communication Specialist with English
Allegro
Poznań, Poland
2 d. temu
Job Description

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Będziesz aktywnie uczestniczyć w projekcie wdrożenia anglojęzycznej komunikacji do naszych Sprzedających 
  • Przygotujesz i wdrożysz zasady oraz standardy publikowanych treści w języku angielskim 
  • Będziesz tworzyć, tłumaczyć i publikować treści informacyjno-edukacyjne dla naszych Sprzedających  
  • Zadbasz o aktualność anglojęzycznych treści na Stronach Pomocy Allegro i na stronach dedykowanych Sprzedającym, którzy nie znają języka polskiego
  • Wesprzesz komunikację wewnętrzną 
  • Podejmiesz współpracę z pozostałymi pracownikami Zespołu w celu realizacji strategii obszaru CEX

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Opiekujemy się kluczowym obszarem dla całego Allegro, wspieramy setki tysięcy naszych Sprzedających w rozwoju biznesu i podnoszeniu jakości obsługi Klienta
  • Twoje działania ułatwią budowanie biznesu Partnerom niemówiącym po polsku i  wpłyną na satysfakcję Sprzedających oraz Kupujących
  • Dążymy do zbudowania najlepszego działu Customer Experience w Polsce. Twoja praca będzie bardzo istotna w realizacji tego celu
  • Jesteśmy działem który tworzy 360 osób, a Twoja praca pomoże usprawnić komunikację nie tylko wewnątrz firmy, ale przede wszystkim z naszymi Sprzedającymi - także poza granicami Polski
  • Realizujemy ciekawe projekty i wdrażamy innowacyjne rozwiązania technologiczne
  • Dajemy szerokie możliwości rozwoju zarówno poprzez ambitne i inspirujące zadania, jak również poprzez szkolenia, kursy, konferencje

Ze swojej strony oferujemy:

  • Przyjazną i życzliwą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Zaangażowanie, otwartość, wsparcie, olbrzymie doświadczenie zespołu
  • Startupową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Nowatorskie i nieszablonowe projekty i możliwość stałego podnoszenia kompetencji 
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz, z czego korzystasz
  • Pracę z jedną z największych globalnych platform e-commerce

Ofertę kierujemy przede wszystkim do osób, które:

  • Doskonale posługują się językiem angielskim - minimalny poziom C1/C2
  • Komunikują się w sposób jasny i rzeczowy, bardzo dobrze redagują treści w języku polskim i angielskim
  • Mają wysoko rozwinięte umiejętności prezentacji i wizualizacji treści 
  • Są doświadczone w tworzeniu komunikacji do klientów o charakterze informacyjno-edukacyjnym
  • Mają umiejętność budowania i przekazywania wniosków oraz rekomendowania na podstawie analizy danych
Wyślij nam swoje CV i dołącz do Allegro!

Qualifications

null

Additional Information

null
Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku