Doradca Klienta
Bank Pocztowy S.A.
Bydgoszcz
4 d. temu

Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, który świadczy bezpieczne i zrozumiałe usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze.

Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!

Doradca Klienta

Przemyśl, Sanok, Jarosław, Rzeszów, Mielec

Chełm, Krasnystaw, Kraśnik, Zamość

Katowice, Jaworzno, Sosnowiec, Tychy, Dąbrowa Górnicza, Częstochowa, Gliwice, Zabrze, Bielsko-Biała, Żywiec, Pszczyna, Wodzisław Śląski, Rybnik

Łowicz, Bełchatów, , Sieradz, Skierniewice

Koszalin, Szczecin, Police, Szczecinek, Świnoujście, Kołobrzeg

Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski

Poznań, Konin, Września, Kalisz, Leszno, Ostrów Wielkopolski

Wrocław, Legnica, Kędzierzyn-Koźle

Gorlice, Kraków, Olkusz, Tarnów

Gdańsk, Gdynia, Sopot, Lębork, Chojnice, Malbork

Grudziądz, Toruń, Włocławek, Bydgoszcz

Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno, Płock, Pruszków, Radom, Siedlce, Warszawa, Wyszków

Elbląg, Olsztyn, Kętrzyn, Ostróda, Ełk

U nas możesz :

  • pracować w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • zdobywać doświadczenie zawodowe w przyjaznym środowisku pracy,
  • posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku);
  • BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA :

  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm;
  • ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA posiada :

  • doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • posiada wykształcenie min. średnie,
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
  • Zachęcamy do aplikowania również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
  • Chcesz wiedzieć więcej?

    Wejdź na

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku