pilot lotnictwa
Urząd Morski w Gdyni
Gdańsk, PL
6 d. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań :

  • wysiłek fizyczny
  • praca w terenie
  • praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych : w powietrzu
  • krajowe wyjazdy służbowe
  • zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy :

    Czynniki szkodliwe dla zdrowia :

  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
  • hałas
  • drgania mechaniczne / wibracja ogólna
  • promieniowanie niejonizujące - strefa bezpieczna
  • zwiększone lub obniżone ciśnienie atmosferyczne
  • Warunki uciążliwe :

  • zmienne warunki atmosferyczne : praca w terenie
  • Narzędzia i materiały pracy :

  • komputer
  • Infrastruktura - bariery architektoniczne :

  • brak podjazdu
  • brak schodołazu
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • drzwi nieodpowiedniej szerokości
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
  • ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności lotniczych pilota na statku powietrznym zgodnie z decyzją dowódcy statku powietrznego
  • wykonywanie czynności dowódcy statku powietrznego w przypadku powierzenia funkcji dowódcy statku powietrznego
  • wykonywanie lotów w ramach powietrznego monitorowania środowiska morskiego
  • wypełnianie dokumentacji lotniczej związanej z wykonywanymi lotami, aktualizacja procedur i instrukcji lotniczych urzędu
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : średnie
  • doświadczenie zawodowe : co najmniej 3 lata w obszarze pilotowanie samolotów (minimum 200 godzin nalotu ogólnego, w tym minimum 70 godzin nalotu jako dowódca)
  • licencja pilota samolotowego zawodowego
  • uprawnienia do wykonywania lotów IR (A) na samolotach wielosilnikowych
  • zaliczony egzamin teoretyczny do licencji liniowej (ATPL frozen )
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2 wg ESOKJ (poziom min. 4 zgodnie z pkt 1.2.9.4 Załącznika 1 ICAO)
  • znajomość przepisów dotyczących lotnictwa w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów dotyczących ruchu lotniczego w zakresie wykonywanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe : co najmniej 2 lata w obszarze wykonywania lotów patrolowych nad morzem
  • uprawnienia do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych w załodze wieloosobowej (MCC course)
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska w zakresie wykonywanych zadań
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 30.11.2019
  • Decyduje data : stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • 81-338 Gdynia

    z dopiskiem : Nr ogłoszenia o naborze -

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.

    05.2016), dalej RODO, informujemy, że :

  • administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Artur Bojarski, iod umgdy.gov.pl;
  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2, natomiast podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (potocznie dane wrażliwe np. stan zdrowia, pochodzenie itp.

    konieczna będzie Państwa wyraźna zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r.

  • Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
  • 2 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

  • 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
  • 4Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Pani / Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata od daty publikacji wyniku naboru;
  • odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych w celu obsługi IT;
  • posiada Pani / Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych w oparciu o przepisy prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, podanie innych danych jest dobrowolne.
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

  • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
  • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto : 1 / 2 etatu - 2 274,45 zł
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 33 45 / 49 lub 58 355 31 74.
  • WZORY OŚWIADCZEŃ :

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku