Molodshyy Spetsialist Servisnoho Tsentru / Młodszy Specjalista Centrum Obsługi Klienta/Junior Service Center Specialist
GE
Budynek B , Warsaw, Masovian, Poland
‎19 godz. temu

Job Description Summary

Yakshcho vy volodiyete polʹsʹkoyu, anhliysʹkoyu ta ukrayinsʹkoyu movamy, u vas vzhe ye dosvid roboty z kliyentamy, vy shukayete mozhlyvosti rozvytku, vy vidkryti do vyklykiv i hotovi znayty rishennya, i vodnochas zdorovʺya, misiya pokrashchennya zhyttya ta medychnykh posluh poruch z vamy, u nas ye propozytsiyi dlya vas!

Jeśli mówisz po polsku, angielsku i UKRAIŃŚKU, masz juz doświadczenie w obsłudze klienta, szukasz możliwości rozwoju, jestes otwarty na wyzwania i gotowy znajdywać rozwiązania, a jednocześnie zdrowie oraz obsługa medycznej są Ci bliskie, to mamy dla Ciebie propozycje!

If you speak Polish, English and UKRAINIAN, you already have experience in customer service, you are looking for development opportunities, you are open to challenges and ready to find solutions, and at the same time health and medical service are close to you, we have offer for you!

GE Healthcare is a leading global medical technology and digital solutions innovator. Our mission is to improve lives in the moments that matter.

Unlock your ambition, turn ideas into world-changing realities, and join an organization where every voice makes a difference, and every difference builds a healthier world.

Job Description

Dołączając do naszego zespołu Obsługi Klienta, będziesz współpracował ze szpitalami, lekarzami, technikami medycznymi, inżynierami sprzętu medycznego, sprzedawcami , również z Ukrainy.

Twoje główne obowiązki, choć nie ograniczone tylko do tego , to :

  • Przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń od naszych klientów.
  • Organizowanie czynności serwisowych zdalnych lub w placówce klienta.
  • Zamawianie części zamiennych na naprawy lub przeglądy serwisowe.
  • Komunikacja telefoniczna i mailowa z Inżynierami serwisowymi w celu przeprowadzania czynności serwisowych.
  • Identyfikowanie zobowiązań umownych i ich realizacja.
  • Dbanie o realizacje zobowiązań gwarancyjnych, kontraktowych i umownych z klientami.
  • Wspieranie realizacji obsługi klienta zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami jakości.
  • Chcielibyśmy :

  • Żebyś, abyś potrafił / a pracować samodzielnie i podejmować decyzje.
  • Abyś lubił dynamiczne środowisko, szybko zmieniające się okoliczności i priorytety.
  • Byś kreatywnie znajdował nowe rozwiązania.
  • Byś lubił / ła rozmawiać z ludźmi i nie bał / ła się telefonu.
  • Byś miał / ła silne poczucie odpowiedzialności za swoje zadania, które ma odzwierciedlenie na pracę całego zespołu.
  • Dobrze, żebyś był / ła dokładny / a i przywiązywał / ła uwagę do szczegółów.
  • Byś dobrze czuł / ła się w pracy zespołowej i komunikacji z ludźmi.
  • Potrzebujemy :

  • BY JĘZYKI UKRAIŃSKI BYŁ TWOIM JĘZYKIEM OJCZYSTYM.
  • Byś znał / ła język Angielski w stopniu średnio-zaawansowanym.
  • Byś biegle posługiwał / a się kompterem w zakresie : Outlook, PowerPoint, Word, Excel.
  • Byś był dobrze zorganizowany / a.
  • Byś posiadał umiejętności analityczne i chęć rozwiązywania problemów.
  • Byś posiadał wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Oferujemy :

  • Regularną pracę od poniedziałku do piątku w normalnych godzinach pracy biurowej
  • Stałe atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w biurze w centrum biznesowym Warszawy (Mokotów)
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.
  • Masz szanse stać się członkiem zespołu młodych, proaktywnych, otwartych specjalistów, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą, którzy lubią współpracę, dyskusje, otwartość i nowe pomysły.

    Tutaj bardzo ważne są relacje w zespole, z klientem oraz z resztą firmy.

    By joining our Customer Service team, you will work with hospitals, doctors, medical technicians, medical equipment engineers, and sellers, also from Ukraine.

    Your main responsibilities, but not limited to this, are :

  • Receiving phone and e-mail requests from our clients.
  • Organizing remote or on-site service activities.
  • Ordering spare parts for repairs or service inspections.
  • Telephone and e-mail communication with service engineers in order to carry out service activities.
  • Identifying contractual obligations and their implementation.
  • Taking care of the implementation of warranty and contractual obligations with customers.
  • Supporting the implementation of customer service in accordance with the designated quality indicators.
  • We would like :

  • That you would be able to work independently and make decisions.
  • So that you like a dynamic environment, rapidly changing circumstances and priorities.
  • So that you find new solutions creatively.
  • That you would like to talk to people and not be afraid of the phone.
  • That you have a strong sense of responsibility for your tasks, which is reflected in the work of the entire team.
  • It's good for you to be thorough and pay attention to details.
  • Make you feel good in teamwork and communicating with people.
  • We need :

  • UKRAINIAN LANGUAGE IS YOUR MOTHER TONGUE,
  • To be fluent in a computer in : Outlook, PowerPoint, Word, Excel.
  • Keep you well organized.
  • That you have analytical skills and a willingness to solve problems.
  • So that you have previous experience in customer service.
  • We offer :

  • Regular work from Monday to Friday during normal office hours.
  • Permanent attractive salary.
  • Work in an office in the business center of Warsaw (Mokotów).
  • Possibility of remote or hybrid work.
  • Inclusion and Diversity

    GE Healthcare is an Equal Opportunity Employer where inclusion matters. Employment decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age, disability, protected veteran status or other characteristics protected by law.

  • We expect all employees to live and breathe our behaviors : to act with humility and build trust; lead with transparency;
  • deliver with focus, and drive ownership always with unyielding integrity.

    Our total rewards are designed to unlock your ambition by giving you the boost and flexibility you need to turn your ideas into world-changing realities.

    Our salary and benefits are everything you’d expect from an organization with global strength and scale, and you’ll be surrounded by career opportunities in a culture that fosters care, collaboration and support.

    LI-SK1

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku