Wavemaker I Asystent/ka w dziale badań marketingowych
GroupM
Warsaw, Poland
5 d. temu

Wavemaker

obecnie poszukuje Kandydatów / ek na stanowisko :

Asystent / ka w dziale badań marketingowych

Miejsce pracy : Warszawa

Wavemaker to globalna agencja mediowa, część GroupM oraz WPP największego holdingu reklamowego na świecie. Specjalizujemy się w planowaniu oraz zakupie mediów dla topowych reklamodawców.

Poza obsługą mediową, wspieramy naszych klientów także w zakresie planowania strategii, tworzenia treści, analityki oraz poszukiwania insightów konsumenckich.

Potwierdzeniem skuteczności naszych działań jest tytuł Agencji Mediowej 20-lecia Effie, który otrzymaliśmy w 2019 roku.

Obecnie poszukujemy osób, które są na początku kariery zawodowej i chcą rozpocząć swoją przygodę z badaniami marketingowymi.

Jeśli interesuje Cię świat marek i konsumentów, masz otwarty umysł, umiesz słuchać i zadawać pytania, masz niebanalne pomysły, jesteś dociekliwy / a, lubisz pracę z liczbami, chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób działa agencja mediowa dołącz do nas!

Opis stanowiska :

Jeśli dołączysz do naszego zespołu badawczego (Insight) w dziale Analytics & Insight, będziesz realizować lokalne i międzynarodowe projekty w zakresie :

  • analizy danych
  • raportowania wyników badań
  • przygotowywania narzędzi badawczych kwestionariuszy i scenariuszy badań
  • przygotowywania ofert badawczych
  • desk research (analizy danych zastanych)
  • sprawdzania poprawności narzędzi / testowania ankiet
  • tłumaczeń narzędzi i raportów.
  • Oczekiwania :

  • Jesteś absolwentem / tką (lub studentem / tką ostatnich lat) jednego z kierunków : socjologia, psychologia, metody ilościowe (lub pokrewne)
  • Znasz metodologię badań ilościowych i jakościowych
  • Swobodnie korzystasz z programów PowerPoint i Excel (korzystasz z formuł : sortowanie, wyszukaj pionowo, filtrowanie, suma itp.)
  • Umiesz obsługiwać SPSS (przynajmniej w stopniu podstawowym)
  • Potrafisz komunikować się w języku angielskim w mowie i w piśmie
  • Umiesz analitycznie myśleć, wyciągać wnioski i jesteś dociekliwy / a
  • Interesujesz się tematyką badań marketingowych i mediów
  • Jesteś dostępny / a min. 4 dni w tygodniu.
  • Oferujemy :

  • Okazję do poznania od podszewki specyfiki pracy w dziale badań marketingowych w agencji mediowej
  • Udział w różnorodnych projektach dla znanych marek
  • Rozwój kompetencji zawodowych pod okiem doświadczonych badaczy i badaczek
  • Pracę z otwartymi ludźmi, zawsze gotowymi do pomocy
  • Swobodną atmosferę w biurze
  • Szeroką ofertę szkoleń i możliwość udziału w konferencjach
  • Eventy i konkursy firmowe, wyjazdy integracyjne, akcje CSR-owe
  • Możliwość nauki języków obcych (np. : angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, rosyjski)
  • Dostęp do platformy benefitowej / karty Multisport
  • Opiekę medyczną Medicover
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość przyprowadzenia do pracy psa
  • Biuro zlokalizowane w pobliżu Metra Pole Mokotowskie.
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku