Purchase Order Coordinator
Relyon Recruitment
Wrocław, Dolnośląskie
6 d. temu
source : Lento.pl
  • Główne obowiązki : - zarządzanie zamówieniami oraz częściami zamiennymi w organizacji, - codzienny kontakt z zagranicznymi oddziałami spółki w języku angielskim (kontakt telefoniczny oraz mailowy) - aktywne wsparcie systemowe i techniczne (zarządzanie "ticketami"), - przewidywanie potrzeb i podejmowanie aktywnych działań w celu zapewnienia dotrzymania terminów - przygotowywanie dokumentacji płatności, - wprowadzanie danych oraz obsługa istniejących danych dot, klientów w systemie, - sporządzanie deklaracji, aktywne raportowanie, kontrolowanie dokumentacji systemowej oraz faktur, - sporządzanie miesięcznych sprawozdań;
  • kontakt z organami celnymi Jeżeli :

  • posiadasz doświadczenie w dziale logistyki w międzynarodowej organizacji,
  • znasz bardzo dobrze język angielski (swobodna komunikacja w mowie i piśmie) oraz dobrze język francuski
  • swobodnie poruszasz się w programach pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • znasz system SAP - bardzo duży atut
  • chcesz dołączyć do prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji prześlij swoją aplikację! OFERUJEMY : - Umowa o pracę na pełny etat i stabilne warunki pracy - Konkurencyjne wynagrodzenie - Work - life balance - Roczna premia
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku