Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Help desk z językiem słoweńskim (branżą IT) - praca zdalna
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Rzeszów
Obowiązki kandydata :
Odbieranie telefonów i maili od klientów firmy (połączenia przychodzące)
Stały kontakt z klientami firmy (chat, mail, telefon, teams)
Zapewnianie profesjonalnego serwisu związanego z branżą IT
Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia, zgodnie z oczekiwaniami klienta
Znajdywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
Przekazywanie problemów do drugiej oraz trzeciej linii wsparcia technicznego
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wśród klientów
Utrzymywanie pozytywnych relacji służbowych
Sporządzanie notatek służbowych dla klienta
Wymagania :
swobodna konwersacja w języku słoweńskim i angielskim (minimalny, wymagany poziom to B2)
otwartość do prowadzenia konwersacji przez telefon czy chat
dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin (5 zmian po 8 godzin w skali tygodnia)
motywacja do pracy i rozwoju zawodowego
potrafi zarządzać czasem pracy własnej
Co zapewnia nasz klient?
Pracę w trybie zdalnym, hybrydowym lub stacjonarnym (w zależności od miejsca, w którym mieszka kandydat)
Możliwość dopasowania grafiku do innych zajęć (praca w systemie zmianowym)
Pracę z elastycznym grafikiem
Pracę na pełen etat
Umowę o pracę
Zapoznanie się z systemem SAP
Pakiet benefitów dodatkowych : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Aplikuj