Support Operations Specialist
Adore HR
Warszawa
5 d. temu

Zakres obowiązków

  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie podległych sklepów w zakresie administracyjnym, operacyjnym oraz sprzedażowym
  • Odbywanie wizytacji kontrolnych w sklepach
  • Tworzenie i egzekwowanie procedur usprawniających funkcjonowanie sklepów
  • Wsparcie Działu Handlowego w bieżących projektach
  • Organizacja oraz nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji w sklepach
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych podległych sklepów
  • Bieżąca współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży oraz Kierownikami podległych sklepów
  • Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (około 2 razy w miesiącu)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i kreatywność w działaniu
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę na pełen etat
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku