Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP
Business Bridge Group Sp. z o.o.
Kraków
2 d. temu
source : recrute

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP Kraków

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - producenta z branży instalacyjnej - osoby do pracy na stanowisku :

Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP

Miejsce pracy : okolice Krakowa

Twoje zadania na tym stanowisku pracy :

  • kompleksowe zarządzanie i nadzór nad wdrażaniem systemów ERP IFS poprzez rozplanowanie, implementację, kontrolowanie procesów wdrażania systemów w Grupie, w celu spełnienia wymogów biznesowych projektu,
  • ścisła współpraca z kluczowymi użytkownikami oraz Działami IT w celu nadzorowania wszystkich faz cyklu życia projektów,
  • zapewnienie realizacji zobowiązań w uzgodnionym terminie, kosztach i parametrach jakościowych, a także zarządzanie ryzykiem skutków operacyjnych w projekcie,
  • kontrolowanie budżetu projektu, harmonogramu, zasobów, a także koordynowanie przygotowywania dokumentacji wdrożeniowej projektów,
  • pełnienie roli eksperta merytorycznego, w tym proponowanie zmian, działań naprawczych, w obszarach wymagających poprawy,
  • przygotowywanie okresowych raportów o stanie projektów bezpośrednio do Kierownika Grupy IT.
  • Wymagania

    Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli :

  • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, inżynieria oprogramowania / systemów lub pokrewna związana z technologią),
  • posiadasz tytuł licencjacki z zakresu zarządzania,
  • masz certyfikat PMI - atut mile widziany,
  • komunikujesz się w języku angielskim na poziomie B2,
  • masz min. 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu IFS w organizacjach międzynarodowych,
  • możesz pochwalić się obszerną znajomością procesów biznesowych, a także silnym zrozumieniem operacji biznesowych zachodzących w organizacji,
  • posiadasz doświadczenie w przeglądaniu analiz biznesowych, dokumentacji i usprawniania procesów,
  • znasz się w praktyce na zarządzaniu projektami, w tym również na koordynacji pracy zespołów projektowych,
  • cechują Cię : bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne (zarówno ustne jak i pisemne),
  • jesteś osobą ambitną, kreatywną, nastawioną na wprowadzanie innowacyjnych zmian w organizacji,
  • potrafisz pracować z różnorodnymi grupami pracowników i rozwiązywać problemy w sposób dojrzały i mądry,
  • posiadasz prawo jazdy kat. "B",
  • jesteś gotowy do wyjazdów służbowych do innych jednostek w Grupie.
  • Pracodawca oferuje :

  • ambitną pracę we wdrożeniach systemów IFS w dużej Grupie Kapitałowej,
  • kontrakt B2B na 3 lata po okresie próbnym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (tablet, telefon komórkowy).
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku