Kierownik Dzialu Sprzedazy i Obsługi Klienta
Morgan Philips Group
Warszawa, Mazowieckie, Poland
2 d. temu

ter">

Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta,

Zakres zadań :

  • Wyznaczanie celów biznesowych, krótko- oraz długoterminowych dla działu obsługi klienta : tworzenie strategii i planów działania, polityki obsługi klienta oraz budowanie standardów Customer Service,
  • Zarządzanie pracą ok. 20 osobowego zespołu pracującego w kilku lokalizacjach,
  • Tworzenie budżetu rocznego dla działu obsługi klienta,
  • Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań zespołu,
  • Aktywny udział we współtworzeniu narzędzi oceny pracy podległych pracowników (kluczowe wskaźniki efektywności, system motywacyjny),
  • Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych, w tym za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta oraz celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie wyników badania poziomu satysfakcji klienta,
  • Opracowywanie oraz wdrażanie standardów i procedur obsługi klienta w szczególności pracy na poszczególnych stanowiskach,
  • Proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących i automatyzujących pracę, z wykorzystaniem rozwiązań IT w biznesie,
  • Rozwój nowoczesnych kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem,
  • Rozwój, poszukiwanie i wdrażanie narzędzi budowania relacji z klientami
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces obsługi klienta (sprzedaż, reklamacje, logistyka, windykacja, marketing itp.)
  • Oczekiwania :

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku w dziale obsługi klienta B2B,
  • Praktyka w optymalizacji i automatyzacji pracy w biurze obsługi klienta,
  • Umiejętność budowania długofalowych pozytywnych relacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
  • Silne ukierunkowanie na zapewnienie wysokiej jakości w podległym obszarze działania,
  • Umiejętność analizy sytuacji, potrzeb biznesowych i tworzenia raportów monitorujących wyniki i realizację projektów,
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim,
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą podległego zespołu, motywowaniu i rozwijaniu kompetencji pracowników,
  • Elastyczność i kreatywność w działaniu,
  • Proaktywna postawa, samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • Wysoka kultura pracy i etyki zawodowej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemów wspierających zarzadzanie (SAP, CRM),
  • Doświdczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych z zakresu efektywnej sprzedaży i obsługi klienta np. CRM będzie dodatkowym atutem.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku