Key Account Manager - Branża budowlana
HR Solutions Group Sp. z o.o.
Gdańsk, Polska
1 d. temu

Dla naszego Klienta - producenta systemów rur z tworzyw sztucznych dla zastosowań wodno-kanalizacyjnych i przemysłowych, który jest częścią międzynarodowej grupy poszukujemy Przedstawiciela Handlowego na rejon woj.

Pomorskie i woj. Kujawsko - Pomorskie.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie działań na rzecz klientów : spotkania, komunikacja, ofertowanie, doradztwo techniczne, opieka w procesie sprzedaży i serwis posprzedażowy;
  • Przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej oraz umowy dla Klientów;
  • Współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Działem Technicznym przy przygotowywaniu ofert;
  • Pozyskiwanie nowych Klientów; współpraca z Biurami Projektowymi;
  • Odgrywa istotną rolę w procesie tworzenia nowych projektów
  • Ustalanie szczegółowych warunków sprzedaży i współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu : order-to-cash;
  • Reprezentowanie firmy na podległym terenie;
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
  • Monitorowanie i nadzór procesu przetargowego
  • Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
  • Szkolenie Klientów w zakresie produktu;
  • Planowanie i raportowanie pracy w systemie CRM; w tym :
  • Możliwość redagowania i opracowywania artykułów techniczno-promocyjnych z projektów w swoim regionie .
  • Oczekujemy

  • Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w w branży technicznej (najchętniej w branży sanitarnej, wodno- kanalizacyjnej lub pokrewnej - budowlana lub ochrona środowiska),
  • Wysokie umiejętności w zakresie prezentacji produktowych,
  • Silna motywacja do działania i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Poparte sukcesami doświadczenie na podobnym stanowisku i w podobnej branży będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość kanałów sprzedaży i specyfiki rynku w podległym regionie
  • Gotowość do pracy w terenie
  • Determinacja w osiąganiu celów i założeń biznesowych
  • Prawo jazdy kat.B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego - jako dodatkowy atut
  • Znajomość systemów MS Office i CRM
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego
  • Wysoki poziom kultury osobistej w biznesie
  • Oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój rynku regionalnego i sprzedaży w podległym rejonie
  • Umowę o pracę i stabilną współpracę z stale rozwijającą się firmą
  • Stałe wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (produktowe i kompetencyjne)
  • Samodzielna obsługa dedykowanego regionu
  • Niezbędne narzędzia pracy : samochód, służbowy telefon, laptop dostęp do systemów wewnętrznych firmy
  • Pracę w systemie hybrydowym (4 dni praca w terenie, 1 dzień w biurze regionalnym)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku