Asystent ds. Obsługi Klienta - Branża Natural Resources - Minerals Commodities
SGS
Gdynia, pomorskie, Poland
4 d. temu

Opis oferty pracy

  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami branży paliw stałych
  • prowadzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim
  • wykonywanie rozliczeń finansowych i fakturowanie
  • obsługa administracyjna
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy
  • Kwalifikacje

  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
  • min. średnie wykształcenie
  • samodzielność i skuteczność w działaniu
  • Mile widziane :

  • doświadczenie w pracy administracyjno- biurowej oraz obsłudze klienta
  • Dodatkowe informacje

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych w międzynarodowym środowisku
  • pracę w modelu hybrydowym
  • pakiet świadczeń dodatkowych : prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku