home.pl jest największym dostawcą usług internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizujemy się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów WWW, sklepów internetowych, utrzymaniu kont poczty elektronicznej.
Co druga strona internetowa w Polsce jest w home.pl a do grona użytkowników Naszych usług należą zarówno klienci indywidualni, mikro- i małe firmy, oraz międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe oraz jednostki administracji publicznej.
Poszukujemy doświadczonego Product Ownera do naszego nowo powstałego działu Strategic Product Management . Jako CRM Product Owner będziesz budować i wdrażać filozofię Voice of Customer w firmie.
Twoim zadaniem będzie również zapewnienie narzędzi dla zespołów biznesowych, aby te mogły się skoncentrować na maksymalizacji wartości biznesowej.
Zadania :
Analiza procesów biznesowych, współpraca ze wszystkimi interesariuszami produktu w celu zrozumienia procesów i wymagań użytkowników
Zaproponowane najlepszego rozwiązania CRM i innych produktów dostosowanego do potrzeb Klientów i biznesu
Tworzenie wspólnie ze wszystkimi interesariuszami planu rozwoju produktu, w trybie ciągłego udoskonalania rozwiązania
Inicjowanie, projektowanie, wdrażanie i ulepszanie procesów wewnętrznych w punktach styku z klientem
Odpowiedzialność za backlog produktu i stała praca nad nim w celu odzwierciedlenia priorytetów przy równoważeniu korzyści z wysiłkiem, ryzykiem i złożonością techniczną
Bliska współpraca z osobami wewnątrz firmy, w tym z reprezentantami zespołów biznesowych, zespołami wykonawczymi i projektowymi w kwestiach technicznych związanych ze wspieraniem potrzeb w zakresie zarządzania relacjami z klientami
Potrzebne umiejętności / nasze oczekiwania :
Zaawansowana wiedza i doświadczenie w zakresie działania systemów CRM - w tym procesów, reguł biznesowych, interfejsów, technologii, aplikacji biznesowych, modeli danych, raportowania, operacji itp.
Minimum 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Product Ownera / Product Managera z silnym naciskiem na projekty CRM, mile widziane doświadczenie z więcej niż jednym systemem CRM
Umiejętności komunikacyjne na linii biznes- IT
Umiejętności wykorzystywania danych do podejmowania decyzji, nastawienie na szczegóły
Umiejętności rozwiązywania złożonych problemów
Oferujemy :
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub możliwość współpracy B2B
Możliwość pracy w systemie hybrydowym lub zdalnym
Prywatną opiekę medyczną, dopłaty do kart sportowych oraz wakacji, lekcje nauki języków obcych, bony na święta, ubezpieczenie grupowe i wiele innych
Możliwość rozwoju w różnych kierunkach udział w programach rozwojowych Bilet do Rozwoju , czyli wewnętrznych szkoleniach z ekspertami z różnych dziedzin
Otwartość i przestrzeń na pomysły i inicjatywy
Pozytywną i nieformalną atmosferę pracy