Project Management Team Lead
Publicis Commerce
Warszawa, Mazowieckie, Poland
2 d. temu

Opis oferty pracy

  • bieżące zarządzanie pracami zespołu Project Managerskiego, w tym delegacja zadań oraz weryfikacja efektywności działu
  • opracowywanie, wdrażanie i egzekwowanie standardów operacyjnych zespołu
  • zarządzanie zespołem w sytuacjach trudnych (w tym zarządzanie stresem i w stresie, umiejętne zarządzanie czasem)
  • budowanie zaangażowania oraz dbanie rozwój kompetencji zespołu i dobrych praktyk zarządzania projektami
  • aktywne wsparcie merytoryczne istniejącego zespołu oraz rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników w obowiązki
  • bieżące wsparcie Head of Project Management w kwestiach organizacyjno-administracyjnych
  • współtworzenie rozwiązań systemowych, standardów pracy oraz procesów produkcyjnych w ramach całej organizacji w tym samodzielne opracowywanie zasad współpracy między działami
  • stała identyfikacja obszarów do optymalizacji istniejących procesów i rekomendacja rozwiązań, z uwzględnieniem aspektów budżetowych, jakościowych, czasowych
  • dbanie o standardy dokumentacji w ramach zarządzania projektami
  • merytoryczne wsparcie organizacji z zakresu wiedzy zarządzania projektami, w tym odpowiedni dobór metodologii, procesów i narzędzi najlepiej dopasowanych do zakresu i charakterystyki klienta
  • zarządzanie ryzykiem projektowym oraz aktywne proponowanie rozwiązań
  • odpowiedzialność za wyceny i harmonogramy wielozakresowych projektów przygotowywanych przez zespół
  • Kwalifikacje

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu eCommerce, technologicznym lub produkcyjnym.
  • doświadczenie w prowadzeniu zespołu (min. 2-3 lata)
  • praktyczna znajomość rozwiązań usprawniających współpracę oraz procesu produkcji (np. Jira, Confluence, Teams, Smartsheet, Gantt) oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu narzędzi / technologii
  • szeroka wiedza z zakresu metodologii i standardów zarządzania projektami oraz swobodne poruszanie się w najpopularniejszych metodykach projektowych
  • swoboda w dzieleniu się posiadaną wiedzą w formie szkoleń i przekazywania wiedzy w organizacji - np. prowadzenie workshop'
  • ów z narzędzi, przygotowanie materiałów onboardingowych

  • elastyczność i umiejętność dostosowywania rozwiązań do potrzeb projektu i klienta
  • myślenie systemowe oraz umiejętność kwestionowania statusu quo
  • samodzielne zarządzanie pracami wielu zespołów projektowych
  • umiejętność budowania dobrych relacji i sprawnej komunikacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • znajomość podstawowych technik i rozwiązań facylitacyjnych
  • płynna znajomość języka angielskiego warunek konieczny
  • Benefity

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio szkoleń i kursów
  • Jeśli interesuje Cię praca hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku