Samodzielny pracownik - help desk z językiem niemieckim
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie
‎18 godz. temu
source : FACHPRACA
  • Oferta MAKO #H4link main font-family : "Open Sans"; padding-bottom : 15px; border-radius : 5px; width : 100%; max-width : 900px;
  • display : flex; flex-direction : column; margin : 0 auto; font-size : 16px; line-height : 1.3em; margin-bottom : 5px; color : #000;
  • position : relative; .H4link blok display : flex; flex-direction : column; .H4link alone text font-size : 12px; color : rgba(0, 0, 0, 0.

  • 70); margin : 0px; text-align : center; .H4link title font-size : 24px; font-weight : 700; color : #6CBF57; padding : 0; padding-bottom : 7px;
  • margin : 0; text-align : center; line-height : 1.3; .H4link region margin : 0 0 54px 0; font-size : 16px; color : rgba(0, 0, 0, 0.

  • 85); text-align : center; .logo-at-the-top padding : 0; margin-top : 20px; display : flex; justify-content : center; align-items : center;
  • logo-at-the-top img max-width : 297px; max-height : 115px; .H4link offer margin : 0 0 15px; text-align : center; .H4link list padding : 0 0 20px;
  • margin : 0 auto; width : 100%; max-width : 720px; display : flex; flex-direction : column; .H4link list p margin : 0 .H4link list : last-of-type margin-bottom : 70px;
  • H4link list ol padding : 20px 0 0 20px; margin : 0; .H4link list ul list-style : none; padding : 20px 0 0 15px; margin : 0;
  • H4link list ul li : : before content : " 2022"; position : absolute; color : rgba(108, 191, 87, 0.35); font-weight : bold;
  • display : inline-block; font-size : 25px; margin-left : -16px; .H4link list ul li position : relative; .H4link description max-width : 720px;
  • margin : 12px auto 35px; font-size : 14px; .H4link description p margin : 0; .H4link container display : flex; justify-content : center;
  • H4link aplikuj display : flex; justify-content : center; align-items : center; background-color : rgb(108, 191, 87); width : 200px;
  • height : 37px; border : none; border-radius : 4px; box-shadow : 0px 3px 1px -2px rgba(0,0,0,0.2); margin : 30px 0 52px; cursor : pointer;
  • text-decoration : none; color : white; font-weight : 600; media (max-width : 480px) .H4link list padding : 0 20px 10px; width : calc(100% - 40px);
  • green-offer max-width : 281px; text-align : left; padding-left : 20px; .H4link description margin : 12px 20px 35px; .H4link description p margin : 0;
  • H4link alone text margin-top : 0; .H4link offer margin : 50px 20px 20px; .H4link aplikuj margin : 27px 50px 73px; position : initial;
  • Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

    Samodzielny pracownik - help desk z językiem niemieckim

    Numer referencyjny : MAKO

    Miejsce pracy : Wrocław

    Nasz klient zapewnia :

  • Pracę zdalną którą można wykonywać z dowolnego miejsca w Polsce
  • Sprzęt służbowy
  • Elastyczny grafik, dopasowany do indywidualnych potrzeb i zobowiązań pracownika
  • Możliwość połączenia studiów dziennych z pracą
  • Pracę na pełen etat lub jego część
  • Prace hybrydową dla osób mieszkających w pobliżu biura
  • Pakiet relokacyjny (w przypadku decyzji o przeprowadzce do Poznania)
  • Powiększenie kwalifikacji zawodowych
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość ciągłego uzupełniania kompetencji zawodowych - szkolenia, zdobywanie nowych umiejętności itp
  • Umowę o pracę
  • Systematycznie wypłacane wynagrodzenie
  • Pakiet dodatków socjalnych : prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i in.
  • Wymagania stawiane kandydatom :

  • znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego - wymagany poziom językowy to minimum B1
  • swoboda w komunikacji z drugim człowiekiem
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • umiejętność współpracy z innymi pracownikami
  • chęć do nauki i otwartość na szkolenia
  • umiejętność budowania relacji z klientem i do utrzymywania tych relacji
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w podobnej pracy, będzie stanowiło dodatkowy autu ale nie jest wymagane!
  • Zadania na stanowisku :

  • Wsparcie klienta w zakresie podstawowych problemów technicznych (mail i telefon)
  • Analiza problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych (mail, chat, telefon)
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku niezdolności do ich samodzielnego rozwiązania
  • Tworzenie raportów, analiz w języku obcym i innych dokumentów na życzenie klienta biznesowego
  • Kontakt z pozostałymi placówkami z zagranicy
  • Drobne tłumaczenia dokumentów związanych ze stanowiskiem
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku