Specjalista ds. Service Desk/Technik IT
InPost
Warsaw, Poland
6 d. temu
source : Just Join IT

English (advanced)

Jak pewnie wiesz dużo się u nas dzieje! Rozstawiamy nowe maszyny, nasza apka wygrywa liczne konkursy, wchodzimy na nowe rynki europejskie, ulepszamy stworzone przez nas systemy oraz naszą wyjątkową usługę Paczkomaty - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów.

Czy wiesz, że nasze IT to już ponad 300 osób? A nam ciągle mało. ;-) Większość naszych systemów jest pisana przez nas i dla nas.

Dlatego słowo niemożliwe nie istnieje w naszym słowniku, a szybkie tempo pracy to nasza dewiza.

Chcesz dołączyć do #TeamINPOST i pomóc nam w tej ekspansji? Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych : -) ? Zapraszamy!

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
  • aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
  • rozwiązywanie zgłaszanych incydentów oraz nadzorowanie ich statusów,
  • raportowanie dostępności systemów,
  • zarządzanie kontami i dostępami do systemów informatycznych,
  • wspieranie i reagowanie na zgłoszenia polskich i zagranicznych partnerów,
  • zapewniać wsparcie w utrzymaniu systemu paczkomatów,
  • obsługa całodobowej infolinii IT
  • Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • znajomości zagadnień sieciowych w tym wiedzy z zakresu protokołu TCP / IP, ssh, telnet
  • podstawowej znajomość języka zapytań SQL,
  • doświadczenie w sprawdzaniu log’ów serwera / aplikacji / systemu / etc,
  • dyspozycyjności do pracy zmianowej w trybie 24 / 7,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2 / C1,
  • chęci dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z zespołem.
  • rzetelności i wysokiej kultury osobistej
  • Mile widziane :

  • wiedza dotycząca formatów wymiany danych (JSON, XML) oraz protokołów REST i SOAP,
  • komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, cierpliwość
  • umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rozwój
  • Zależy nam także, abyś odnalazł / a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to. Projekty nigdy się nie kończą, a to, co możemy Ci zagwarantować to fakt, że zdecydowanie nigdy nie będziesz się nudzić!

    W zamian oferujemy :

  • możliwość pracy w 100% zdalnej albo w modelu hybrydowym (wszystko zależy od Ciebie! : -))
  • umowę o pracę / kontrakt B2B (wybór należy do Ciebie! : -)) i stabilność zatrudnienia
  • dofinansowane benefity, bo Twoja dobra kondycja jest dla nas ważna (sport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • zaangażujemy Cię też w przeróżne inicjatywy wewnętrzne, w których będziesz mógł się spełniać.
  • dajemy też dużą swobodę koncepcyjną i możliwość realizacji własnych pomysłów / usprawnień
  • i pamiętaj! Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się Firmie
  • Jesteśmy liderem na Rynku! Każdy Pracownik ma na to wpływ!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku