Administration Manager
Allegro
Warszawa, Poland
3 d. temu
Opis stanowiska

Na czym polegać będzie Twoja praca:

  • Zarządzanie podległym zespołem administracyjnym

  • Tworzenie procedur  i polityk w tym odpowiedzialność za wdrożenie i egzekwowanie, odpowiedzialność za bezpieczeństwo biura, w  tym ewakuację pracowników, oraz wsparcie dla Senior Administration Managera w komunikacji z Zarządem i pracownikami.

  • Zarządzanie bezpieczeństwem powierzchni biurowej: tworzenie procedur i polityk w uzgodnieniu  z  Senior Administration Managerem, Specjalistami BHP i Executive Teamem. 

  • Opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie procedur administracyjnych, w tym: recepcje, podróże, korespondencja biurowa, obsługa gości

  • Zarządzanie dostępem do biura i kartami dostępowymi, zarządzanie miejscami parkingowymi

  • Kreowanie przyjaznego środowiska pracy

  • Współpraca z Administracją budynku, bieżący kontakt w zakresie utrzymania powierzchni, zgłaszanie usterek, zlecanie drobnych remontów i prac utrzymaniowych (malowanie, pranie wykładzin, mycie przeszkleń, dezynfekcja powierzchni) zgodnie z potrzebą

  • Tworzenie i zarządzanie budżetem lokalizacji (Warszawa i Kraków) poprzez prognozowanie potrzeb; nadzór nad kosztami i wykorzystaniem budżetu

  • Zatrudnianie, koordynacja i weryfikacja pracy serwisów biura: serwis sprzątający, techniczny, florysta, obsługa ekspresów do kawy

  • Współpraca z działem zakupów w ramach zamówień mebli i innego wyposażenia powierzchni biurowej, w tym wyposażenia kuchni, AGD

  • Zarządzanie przesiadkami zespołów na powierzchniach biurowych (Warszawa i Kraków)

  • Organizacja eventów (Dzień Dziecka) oraz logistyki na eventy (ATM, town hall)

 

Dlaczego miał/abyś z nami pracować?

  • Jesteśmy zespołem Administracji, którego codziennym zadaniem jest wsparcie bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy 

  • 92% naszych pracowników rekomenduje nas jako świetne miejsce pracy

  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro

  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów klientów dziennie

  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych

  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
     

Ze swojej strony oferujemy:

  • Wysoką kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

 

Szukamy osób które:

  • Posiadają minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w zarządzaniu zespołem rozproszonym

  • Posiadają doświadczenie w procesach ekspansji powierzchni biurowych

  • Bardzo dobrze znają język angielski

  • Są na bieżąco ze zmianami przepisów wpływających na funkcjonowanie biura

  • Dobrze czują się z innymi ludźmi, bardzo swobodnie nawiązują kontakty

  • Są osobami samodzielnymi, które nie boją się pracy pod presją czasu

  • Sumienność, systematyczność, uczciwość oraz dyskrecja to cechy, które je charakteryzują

  • Bardzo dobrze znają narzędzia z pakietu MS Office oraz Google Suite

  • Cechują je doskonała umiejętność planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów

  • Są kreatywne, nastawione na pomoc wszystkim zainteresowanym stronom


Kwalifikacje

null

Dodatkowe informacje

null
Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku