Moda to Twoja pasja? Interesują Cię znane marki z najwyższej półki? Jeśli jesteś komunikatywny i otwarty na rozmowy telefoniczne oraz kontakt pisemny z klientami, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Doradca klienta dla Zalando Lounge z językiem niemieckim
Twoje zadania :
Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczace procesu zamawiania
Zarzadzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
Twój profil :
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
Bardzo dobre umiejętności komputerowe
Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym mile widziane
Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy :
Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
Możliwość pracy w biurze lub zdalnie
Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Dofinansowanie do szkoleń i kursów online
Dofinansowanie do okularów
Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!
Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu : +48 58 882-2888.
Wyślij nam swoją aplikację na jobs.gdansk telusinternational.com lub kliknij "Aplikuj".
Ta oferta nie odpowiada do końca Twoim oczekiwaniom? Sprawdź nasze inne oferty pracy klikajac .
Dostosowaliśmy nasz proces rekrutacji i wszystkim kandydatom oferujemy obecnie rozmowy online.
O nas : Doskonała obsługa klienta to nasza pasja w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią.
Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.